سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درخشان و پاک کردن لوستر برنز

درخشان و پاک کردن لوستر برنز


جدیدترین مدل لوستر

طرز 2 :استعمال از موردها خانگی برای پاک کردن برنزها
روی وسیله تان را با کچاپ بپوشانید و بگذارید به بازه زمانی 15 دقیقه بماند و آنگاه آن را با آب گرم آبکشی و آنگاه با یکدست قابل انعطاف کم آب نمائید . آب لیمو را به شی برنزی خویش بمالید. شما می‌توانید آب لیمو را به آن بپاشید و یا این که آن را در آب لیمو برای 15 تا 20 دقیقه تر نمائید و بعد از آن وسیله را بردارید و با آب گرم بشویید و آن‌گاه کاملا با یکدست قابل انعطاف خشکش نمائید .

نسبت های معادل از سرکه سپید و آب را در یک ظرف پهناور بریزید و وسیله برنزی خویش را برای یک شب در محلول قرار داده و تر نمائید و صبح روز آن گاه، با آب گرم آبکشی و با یکدست قابل انعطاف کم آب فرمایید .

در شرایطی که وسیله شما پهناور مانند یک مجسمه باشد، این طرز بسیار نقص‌ خواهد بود و در حالتی که یک پیاله به اندازه کافی پهناور ندارید که متناسب با مجسمه تان باشد، آزمون کردن یک طریق گوناگون برای نظافت کردن را در لحاظ بگیرید .

نظافت کردن وسایل برنز

تمیزکردن و رفع سیاهی وسایل برنز با کچاپ
طریق 3:پاک کردن وسایل برنز با به کارگیری از آب جوش و صابون خانگی
وسیله خویش را در یک قابلمه آب جوش یا این که اجاق‌گاز قرار دهید و یک قابلمه ای را تعیین نمایید که به اندازه کافی پهناور باشد تا کل شی برنزی تان را نگه دارااست و نخست آب را بجوشانید و آن گاه برنز خویش را در قابلمه قرار دهید و یک تا دو دیقه طاقت نمایید تا داغ شود و به جوش آید .

در حالتی که شی شما بیشتراز حد پهناور باشد که در یک قابلمه آب جوش جا نگیرید، از طریق دیگری برای پاک کردن آن استعمال فرمایید.گزینه را با اعتنا از قابلمه بردارید. از انبری برای برداشتن وسیله تان از آب جوش به کارگیری نمایید و یا این که از یک آبکش برای تخلیه آب استعمال فرمائید و آبکش را باطن سینک قرار دهید و با توجه آب قابلمه را خالی نمائید و در صورتیکه وسیله برنزی شما دقیق میباشد ، مراقب باشید که با مسافت متعددی خارج نیاید و یک دست فلانل را در آب و صابون خانگی فرو فرمایید و صرفا اعتنا فرمایید که پارچه فلانل می بایست صابونی و آکنده از کف باشد و از آن برای برداشتن وسیله برنز داغ به کارگیری نمائید .

آن‌گاه آن را کاملا با پارچه بمالید و هر سیرتکامل لکه را با مالش ملایم بردارید و بی تردید از صابون خانگی طبیعی و فارغ از رایحه استعمال نمایید . از به کارگیری از صابون خانگی های قلیایی پرهیز کنید که منجر میگردد سدیم هیدروکسید تحت عنوان یک جز تشکیل دهنده باشد و هم چنین در صورتی‌که برنز شما لاک خورده میباشد، از استعمال از مواد شستشو مانند پودر لباسشویی یا این که محلول های درست شده از آمونیاک اجتناب فرمائید که‌این میتواند منجر شود روکش برنزی تان حاد شود و همینطور مواظب باشید در حالتی که برنز هنوز خیلی داغ میباشد خودتان را نسوزانید و شما میتوانید از این پارچه تحت عنوان یک بازدارنده فی مابین پوست خویش و برنز به کار گیری نمایید .

بعد از آن برنز را با چرم جیر کم آب نمایید. چرم جیر، چرم گوسفند میباشد که با به کارگیری از روغن های طبیعی پوشیده شده‌است و به خیال و خاطر جذب شدن و غیر ساینده بودنشان پر اسم و رسم میباشد، بدین ترتیب به وسلیه برنز شما جراحت نخواهد رساند.