سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نوروفروغ منزل خویش را دریابید

جدیدترین مدل لوستر

نوروفروغ منزل خویش را دریابید

نما و جلوه خانه شما بسیار مهم و گهگاه برای برخی گرفتاری دور از شوخی به حساب آورده می شود.چینش ،مبلمان،فرش و اکثری دیگر از این اقلام هر کدام بخشی از فضای داخلی خانه شما‌را تشکیل می‌دهند.البته شاید مهم‌ترین بخش از فضای داخلی لوستر و نورپردازی خانه شما باشد.

 

 

 

فروغ و روشنایی کافی و مطلوب،قادر است در بخش اعظمی از جهات از پاراگراف احساس وقار و شور،لذت از هم‌نشینی در آن دور و اطراف و حتی رفع خستگی خیالی موءثر باشد.بنابر این گزینش یک لوستر مطلوب برای گوشه و کنار شما بسیار لبریز اهمیت خواهد بود.

 

ولی برای گزینش یک لوستر مطلوب چه پارامتر هایی اهمیت دارااست و قادر است اثر بخش باشد؟

 

اولی مساله گزینش یک جور مطلوب از لوستر میباشد که رابطه مستقیمی با مدل دکورا سیون خانه داراست.مطمئنا گزینش یک لوستر کلاسیک مطلوب یک منزل مدرن با وسایل اسپرت وجود ندارد!

 

در کنار این مساله سایز لوستر یکی‌از دیگر از دست اندرکاران مفید در تعیین مدل لوستر میباشد که طبیعتا مساحت گوشه و کنار در گزینش آن دخیل خواهد بود.فراموش نکنید که لزوما یک لوستر وسیع و لبریز نوروروشنایی دلیلی بر خوب بودن آن وجود ندارد و گهگاه روشنایی زیاد سبب ساز تولید سردرد و اضطراب برای اشخاص میشود.در شرایطی که برای یک فضا کوچک یک لوستر وسیع را گزینش نمایید، بدون چاره خواهید شد که تعداد از چراغ های آن را گشوده فرمایید و این خویش سبب از دست رفتن جلوه خانه یا این که دور و اطراف فعالیت شما خواهد شد.