سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نصب لوستر در سقف یونولیتی

جدیدترین مدل لوستر

نصب اشکال لوستر

این روز ها لوستر امروزی از مواقعی میباشد که در چینش داخلی بسیار گزینه اعتنا قرار میگیرد به دلیل آن که منزل شما در حالتی‌که نورپردازی مطلوب نداشته باشد بقیه تزیینات به دیده نمی‌آید؛ ودر پباده سازی منزل‌های تازه از لوستر امروزی بسیار استعمال مینمایند. لوستر امروزی هم یک دلیل کاربدی و هم تزئینی میباشد. یک لوستر امروزی بر دو اصل آسانی و تلاش پایدار میباشد لوستر امروزی از تنوع بالایی شامل است و نوع‌های متفاوت آن مطلوب بربی همگی ذوق‌ها در بازار موجود هست. گام بعداز خرید و گزینش لوستر امروزی نصب آن میباشد که در‌این مقاله با آن آشنا می‌شویم.

 

 

 

نکاتی در رابطه نصب گونه های لوستر امروزی

گام نخستین در نصب لوستر امروزی جدا جریان برق میباشد. سپس می بایست فیکسچر را وا رفته کرده و آن را از سیم غیر وابسته نمایید. براکت نصب را بده بستان نمایید و بعد برای استارت نصب لوستر امروزی راهنمایآن را بخوانید و با اعتنا و نگهداری طبق راهبرد دفترجه راهنما سیم‌ها را وصل فرمائید. پس از نصب لوستر نوبت نصب چراغ‌ها است. می بایست اعتنا داشت که نکات ایمنی در نصی لوستر امروزی بسیار مهم میباشد و بایستی آن را در لحاظ بگیریم و رعایت کنیم.

 

در حالتی‌که با سیم‌کشی غریبه می‌باشید بهتر میباشد در آغاز یک برقکار حرفه ای را بیاورید تا از ایمنی سیم‌ها مطمئن گردید.

بدین نکته اعتنا داشته باشید که لوستر امروزی را بایستی از زنجیر معلق فرمایید خیر سیم به این دلیل‌که سبب حریق‌سوزی می شود.

در صورتی‌که لوستر امروزی شما دارنده وسایل مازاد باشد بهتر میباشد در آغاز آنان‌را غیروابسته کنیم و بعد از نصب وسایل را نصب نمائید.

دقت به مقاومت و استحکام کابل گزینه به کارگیری از نکاتی میباشد که در نصب لوستر مدن می بایست به آن دقت کنیم.

پی بردن بعضا مورد ها برقی نیز برای نصب، تعمیر یا این که ردوبدل قطعات لوستر امروزی برای نصابلوستر امروزی ضروری میباشد.

نکته بسیار مهم که بایستی به آن اعتنا نمائید این میباشد که وزن لوستر خویش را متناسب با سقف خویش گزینش فرمایید تا فساد سقف واقعه نیوفتد.

 

 

 

 

 

 

طریقه نصب لوستر کنترلی

لوستر کنترلی نوعی از لوستر امروزی میباشد که در نصب آن می بایست نکات نصب لوستر امروزی را رعایت کرد. در نصب این لوستر نخست بایستی پلتفرم آن را نصب فرمائید که گونه های مختلفی داراست. دقت داشته باشید که برای سقف های کاذب به جای پیچ و رولپلاک قطعا از پیچ پروانه استعمال شود. این دسته لوسترها معمولا میله‌های آلومینیمی دارا هستند که می‌قدرت میله ها را پیشین از نصب سینی متاع به آن متصل کرد؛ اما در صورتی‌که میله‌ها شیشه ای باشد بهتر آن میباشد که‌این دستور پس از نصب سینی لوستر به سقف صورت بپذیرد.

 

 

 

 

 

 

 

طریقه نصب لوستر سقفی

لوستر‌های سقفی معمولا در آشپزخانه، پذیرایی و اتاق خواب به کار گیری می شود. طریقه نصب لوستر سقفی بستگی به فرآورده سقف و اندازه لوستر دارااست. در تحت پروسه نصب لوستر سقفی را به اختصار توضیح می دهیم:

 

جداگانه کردن لوستر پیشین از سقف

اندازه کردن زنجیر لوستر

نصب لوستر به سقف

 

 

 

 

 

 

نصب لوستر در سقف یونولیتی

در این سیرتکامل سقفها و سقفهای کاذب نصب لوستر امروزی امکان پذیر میباشد ولی یه خرده طاقت فرسا میباشد. در واقع باید از کاغذ های رابیتس که جهت گچ کاری در زیر گچ سقف کشیده گردیده به کارگیری کرد.

 

قلاب لوستر را به سیم ها محکم کنید.

سیم رابیتس بندی را به میانه میله ببندید و محکم کنید جوری‌که از هر دو انتهای سیم حدود 30 سانتی آزاد شود.

سقف را ترک فرمایید میله را بطور عمودی بطور کامل وارد شکاف کنید بطوریکه راز سیم رابیتس بندی بیرون بماند.

میله را در سقف 90 جایگاه بچرخانید و به شرایط افقی درآورید، بطوری‌که اواسط میله در مقابل ترک سقف قرار گیرد.

 

 

 

 

 

 

هزینه نصب لوستر امروزی

سوالی که پیش می آید این میباشد که هزینه نصب لوستر چه‌گونه انتخاب میشود. این هزینه به دست اندرکاران مختلفی بستگی دارااست مثل: گونه لوستر، جور سقف، زمان دوره برای نصب لوستر، دسته برق‌گشی و ...

 

 

 

سخن انتها

نصب لوستر امروزی فعالیت چندان رنج وجود ندارد اما نصب برخی از آن ها نیاز به کارشناس و برق‌عمل حرفه ای دارااست؛ با دقت به وقتگیر بودن نصب لوستر و خطرناک بودن از حیث شغل های برقی، بهتر میباشد عمل نصب لوستر امروزی خویش را برای خودداری از خطرها احتمالی به اشخاص کارشناس بسپاریم. در بازار آنلاین سرویس از ما شما می توانید درخواست خویش را برای نصب لوستر تثبیت نمائید و آن‌گاه شایسته ترین نصاب لوستر امروزی را گزینش فرمایید و عمل نصب لوستر خویش را با خیال و خاطر شل انجام دهید.