سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لامپ های هوشمند

جدیدترین مدل لوستر

به نقل از BACpress : کمپانی آیکیا1 یک کدام از مشهورترین موسسه ها در موضوع ایجاد اسباب خانه میباشد. آوازه آیکیا بدین میباشد که می تواند با هزینه قابل قبولی تمامی را مالک اسباب خانه نماید، پس تعجبی ندارد که در دست گرفتن گفتاری که به لامپ های هوشمند این موسسه بیشتر شده‌است بضاعت و توان فعالیت با کلیه سیستمه ای مشترک را دارااست و سیستم صوتی‌اش با Amazon Alexa و Google Assistant و Home app کمپانی اپل و SIRI عمل می نماید.

 

لامپ های هوشمند

لامپ های هوشمند آیکیا یک راه حل وصل و اجرایی2 میباشد. بعداز بده بستان یک چراغ عادی با یک چراغ ال‌ای‌دی Tradfri فورا قابلیت در دست گرفتن از منش بدور آماده می‌گردد. می‌قدرت با استعمال از اپ Tradfri یا این که در اختیار گرفتن دستی، و با معدود و زیاد کردن و تغییر و تحول رنگ‌مایه لامپ در طیفی از رنگ های گرم تا سرد، حالتهای متعدد فروغ را پباده سازی کرد.

 

این سیستم همینطور میتواند سوای دردسر با بقیه ضمیمه‌ها سازگار نظیر ترموستات‌ها، قفلهای در، حسگرها، پنکه‌های سقفی، پرده‌ها و … وابسته به Apple HomeKit، Google Assistant، یا این که Amazon Alexa یک دست شود.

 

 

چراغ های آیکیا و لامپ های هوشمند ؛ رویه حلی مشترک

 

آیکیا همینطور اعلام نموده است که در آینده نزدیک اقلام دیگری نیز به بازار عرضه خواهند شد که مصرف کنندگان میتوانند آن‌ها را بر راه حل منزل هوشمند خویش سوار نمایند. “ما با Ikea Home Smart هر آنچه را که در منزل‌های متصل به کانال پیچیده و گران قیمت میباشد به مصاف می‌طلبیم.

 

اینکه قابلیت و امکان عمل با بقیه تولیدها بازار را برای محصولاتمان مهیا آوریم ما‌را یک قدم به برآورده ساختن احتیاجات مردم نزدیک‌خیس کرده و تعامل با تولید ها منزل هوشمند را برای شما آسانتر می‌نماید.” (بیورن بلاک، سر گروه کسب‌وکاری Ikea Home Smart).

 

 

 

پانویس:

اسم این مجموعه سوئدی در ایالات متحده آی-کی-آ تلفظ می گردد و در موطنش نسبتاً ای-کِی-آ

وصل و اجرا (plug ‘n’ play): این قابلیت و امکان در بعضا امکانات رایانه‌ای میباشد که به سهولت و بی‌آنکه نیاز به اقدامی از طرف استفاده کننده باشد میتوانند طاقت فرسا‌افزار جدیدی را که به آنان وصل شده‌است، شناسایی نمایند.