سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا میخواهید لوستر بخرید؟

جدیدترین مدل لوستر

«لوستر» برای منزل نمایانگر فروغ و روشنایی میباشد. وسیله‌ای که از قرن‌ها پیش حتی‌د‌ر کاخ‌ها نیز نقش اصلی را برای فروغ ایفا میکرد. آن دوره که برق نبود، شمع‌های وسیع و پهن روی تعدادی دایره تودر تو قرار می‌گرفتند و فروغ و روشنایی را تأمین می‌کردند. لوستر از آن صورت ابتدایی‌اش در سبک معاش ما وجود داشت و درنهایت هم رسیدیم به لوسترها امروز که سبک و سیاق متفاوتی دارا‌هستند. تنوع نورافشان‌ها، واحد سنجش فروغ و روشنایی‌شان و خیلی مسائل دیگر سبب می شود برای گزینش آن ها مقداری مردد شویم، موعظه که پیرو میخوانید تکلیف شما‌را برای خرید لوستر پر‌نور می کند.

 

چرا میخواهید لوستر بخرید؟

بعضا‌ها لوستر را تنها یک وسیله تزئینی برای منزل‌شان می دانند البته توده‌ای دیگر به‌دنبال تأمین فروغ و روشنایی می‌باشند. گذشته از خرید لوستر و پیشنهاد آن بایستی تکلیف خودتان را مشخص و معلوم فرمائید که انگیزه اصلی‌تان از خرید چه چیزی است. در‌حالتی که تنهاً دنبال نور و روشنایی میباشید بایستی از دسته خاصی از لوستر به کارگیری نمائید که فروغ بیشتری را مهمان‌منزل‌تان نماید و در کنار آن معیار برق مصرفی‌اش هم آن‌قدر زیاد نباشد که پایان ماه بدون چاره نشوید به‌اندازه به عبارتی لوستر، پول برق بدهید.

البته در حالتی که هدفتان فقطً یک وسیله دکوری میباشد که هم اکنون و هوای منزل‌تان را عوض نماید، بازهم بایستی بسته به متراژ منزل، بلندی سقف، سبک چینش منزلتان تعیین‌های متفاوتی داشته باشید.

 

کدام نصیب‌های منزل نیاز به لوستر دارا هستند؟

پذیرایی، آشپزخانه و حتی اتاق‌خواب‌ها به فراخور متراژی که دارا هستند میتوانند با لوستر تزیین شوند و نور ساخت نمایند؛ البته هوشمندی در تعیین لوستر به طور کاملً به ذوق و هوش صاحب و مالک‌منزل برمی‌گردد. این‌که بداند برای آشپزخانه نیاز به لوستر تمام کریستال با بعد ها وسیع وجود ندارد. کافیست یک لوستر حبابی یا این که چوبی بگیرد و دکور آشپزخانه‌اش را تکمیل نماید.

همین‌طور برای اتاق‌خواب. لوستر پرنور و پرزرق‌وبرق به‌هیچ‌تیتر برای اتاق‌خواب مطلوب وجود ندارد. لوستر اتاق‌خواب می بایست سبک، بی آلایش با نوری ملایم باشد. ازآنجایی‌که ممکن میباشد به هر دلیلی با خواب‌آلودگی از خواب بیدار گردید در صورتی‌که لوستر بیش تر از حد بلند باشد، احتمال این‌که زخم ملاحظه کنید زیاد میباشد.

هر چقدر در گزینش لوستر برای آشپزخانه و اتاق‌خواب نباید سمت لوسترهای وسیع و پرنور بروید، برای پذیرایی لازم میباشد هر دوی این مورد ها را در تعیین تان مد لحاظ قرار بدهید. ازآنجایی‌که لوستر قرار میباشد جای خالی چراغ‌های مهتابی و آفتابی پرنور را بگیرد، بایستی بهترینش را گزینش فرمایید. ولی در تمام این مورد ها بایستی متراژ منزل را هم در لحاظ بگیرید که در پی بیش تر از آن خوا‌هیم خاطرنشان کرد.

اتاق نوباوه نیز نیاز به لوستر دارااست. بی خطرترین و سبک ترین لوستر را می بایست به اتاق کودک ها اختصاص بدهید و کارایی فرمائید طول آن به قدری باشد که بچه اصلا به آن دسترسی نداشته باشد. لوسترهای عروسکی معمولا شایسته ترین مورد برای اتاق نوپا به اکانت میایند.