سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعیین چراغ و لامپ برای اتاق خواب

تعیین چراغ و لامپ برای اتاق خواب

جدیدترین مدل لوستر

می‌توانید از لامپهای آویز یا این که لوسترهای با تعداد شاخه معدود برای اتاق خواب به کار گیری نمائید. چنانچه چراغ آویز برای اتاق خواب ندارید، می‌توانید از یک یا این که دو آباژور زمینییا رو میزی با طول مطلوب برای نور و روشنایی کلی اتاق خواب به کارگیری فرمایید. البته درنظر داشته باشید که فروغ و روشنایی لامپها، نباید تخت خواب شمارا بیش تر از حد پر‌نور نمایند.

 

برای تخت خواب می توانید از نورهای متمرکز ولی ملایم به کار گیری فرمائید تا محل استراحت شما بسیار جالب خیس و ادب بخش خیس باشد. لامپهای اقتدار بالا با فروغ زیاد برای اتاق خواب مطلوب نیستند. نورهای متمایل به رنگ زرد اضافه از روشنایی های سپید برای اتاق خواب سفارش می گردند. این را هم از خاطر نبرید که اتاق خواب خلاف اتاق نشیمن، یک مکان به طور کامل محرمانه میباشد و به طور کامل مطابق ذوق و سلیقه شخصیتان آن را روشنایی پردازی فرمائید.

برای اتاق غذاخوری چه لامپی به کار گیری کنیم؟

در اتاق غذاخوری، تمرکز نورها روی خوراک و میز میباشد. به کار گیری از لوستر و چراغهای آویز، در اتاق ناهارخوری بسیار رایج میباشد. ولی در صورتی فضای شما پهناور میباشد، می توانید از آباژورهای ایستاده روی زمین یا این که میزهای عسلی، برای ارتقا فروغ و روشنایی و زیبایی نورپردازی به کار گیری نمایید.

 

 

در گزینش روشنایی لامپها توجه فرمایید. فروغ و روشنایی لامپها در حس ما نسبت به دور و اطراف و حتی زیبایی طعام، پهناور وکوچک چشم شدن دور و بر تاثیر دارا هستند. اضافه نورهای جانور در بازار آفتابی یا این که مهتابی می باشند.