سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شناخت با گونه های چراغ

جدیدترین مدل لوستر

چراغ

چراغ، فروغ و نوروفروغ نقشی اساسی در زیبایی فضایی که در آن به راز میبریم بازی می کند. کافی میباشد پباده سازی نوروروشنایی خانه یا این که محل کارتان خوب نباشد تا شم خستگی نمائید، بازدهی‌تان تحت بیاید و حتی در گیر موقعیت‌هایی مشابه افسردگی گردید. برخلاف این مسئله هم راستگو میباشد؛ نوروفروغ مطلوب اکنون روحی شمارا بهتر مینماید و سطح انرژی‌تان را فراتر می برد. در عین درحال حاضر وجود نوروروشنایی مطلوب با پباده سازی قشنگ یک فضای به طور کامل بی آلایش را به محیطی گران قیمت و شیک تبدیل می نماید.

 

شاید با خودتان بگویید نورپردازی سبب بالا رفتن هزینه برق می شود؛ این فرضیه تا همین چندین سال پیش و تا گذشته از ایجاد چراغ‌ معدود مصرف، چراغ ال ای دی و قریه‌ها گونه چراغ دیگر صحیح بود. این ایام ولی آنقدر رقابت فی مابین کمپانی‌های خالق چراغ برای ساخت نوروفروغ طولانی تر با هزینه کمتر بالا رفته که در غایت به نفع مشتری تمام شده‌است. کافی میباشد اشکال چراغ‌های متفاوت را بشناسید تا بتوانید شایسته ترین چراغ را تعیین فرمائید.

 

 

 

شناخت با گونه های چراغ

داشتن داده ها، قبلی از خرید چراغ به شما امداد مینماید با درایت بیشتری به سمت خرید شایسته ترین چراغ بروید.

 

چراغ معدود مصرف: چراغ معدود مصرف یا این که چراغ  فلورسنت میتواند مصرف انرژی را 70 تا 80 درصد کم کند و جایگزین قابل قبولی برای چراغ فن ای باشد. نکته‌ دارای اهمیت در رابطه این چراغ‌ها، استعمال از بخار جیوه در ساختشان میباشد. به‎‌همین‌استدلال هم گفته می‌گردد درصورتی‌که چراغ معدود مصرف ناکامی بایستی بلافاصله در و پنجره‌ها را گشوده کرد و از اطراف بیرون شد. همینطور به کارگیری از چراغ معدود مصرف در دوران عصر کوتاه سفارش میشود و استعمال طولانی‌برهه زمانی از آن ممکن میباشد سبب به تولید بعضا ایرادات جسمی و روحی شود. 

 

چراغ LED: یکی‌از گونه های بسیار نادر مصرف، مقرون به صرفه و بادوام چراغ‌ها، چراغ ال ای دی میباشد. این چراغ‌ها میتوانند دور و بر‌های پهناور را با انرژی کمتر پر‌نور نمایند. مثلا می‌اقتدار یک فضا 100 متری را با دو چراغ 150 وات پر‌نور کرد. این چراغ روشنایی مادون قرمز رنگ یا این که ماورای بنفش از خودش ساطع نمی‌نماید و عمرش حدود 25000 ساعت تقریب زده شده‌است. 

 

چراغ smd: این دسته چراغ به نوعی صورت توسعه یافته‌خیس چراغ LED میباشد و به‌خصوص در نورپردازی دور و بر به عمل می‌رود. چراغ اس ام دی ضخامت یه خرده دارااست، بسیار معدود‌حجم میباشد و در کاهش هزینه‌های فضایی که قصد نورپردازی آن را دارید، یاری متعددی می نماید.

 

چراغ فیلامنتی: چراغ فیلامنتی به نوعی زیرمجموعه چراغ ال ای دی محسوب می‌شود؛ اما از نظر شدت نوروفروغ مشابه چراغ حرفه ای و لبریز مصرف فعالیت می‌نماید. یکی‌از تفاوت‌های خوب این چراغ با ال ای دی عادی کمتر گرم شدنش میباشد. از این چراغ در لوسترها نیز می‌قدرت استفاده نمود. 

 

چراغ fpl: یکی چراغ‌های سازگار با گوشه و کنار زیست میباشد که نسبت به بخش اعظمی از چراغ‌ها، 35 درصد همت بیشتری داراست. این چراغ سوسو زدن ندارد و به طور آنی پر‌نور می شود. دستکم قدمت این چراغ 8000 ساعت میباشد.