سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نورپردازی: کاربرد لوستر، آباژور و نور و روشنایی ها در دکورا سیون

جدیدترین مدل لوستر

نورپردازی: کاربرد لوستر، آباژور و نور و روشنایی ها در دکورا سیون داخلی

گونه: نورپردازی نوروروشنایی وچراغ های تزیینی

نورپردازی: ممکن میباشد شما هم مثل اینجانب با اصطلاح لایه های نورپردازی آشنا نباشید. صحیح مانند خرقه و اکسسوری در دنیای مد، در هنگام پباده سازی نورپردازی داخلی، لایه بندی منابع نوروروشنایی به تولید ظاهری بی نقص امداد میکند که خصوصیت های برتر را پررنگ ساخته و سایه های تند را حذف می‌کند. برای اجرای این لایه بندی، شما بایستی سبک های متفاوت اسباب و منابع نوروروشنایی را مخلوط فرمائید. برای اینکه این قضیه را بیش تر شعور کنیم، بیایید با چیدانه در زمینه‌ی کاربرد چراغ های رایج برای ساخت یک پباده سازی براق در فضاهای متفاوت چیدمان داخلی خانه طولانی تر بدانیم. با ما همپا باشید...

 

 

 

پنجره ها در نورپردازی داخلی

شاید فکر کنید پنجره ها این قدر شاخص می باشند که نیاز به یاداوری آن‌ها وجود ندارد، ولی در بخش اعظمی از طرح های نورپردازی نقش کلیدی ایفا می نمایند. علاوه بر این ما اکثر اوقات می‌خواهیم با چراغ های الکتریکی، فروغ طبیعی روز را مشابه سازی کنیم. بسیار مهم میباشد بدانید حتی‌د‌ر یک روز آفتابی تابستانی، مدام نوروروشنایی طبیعی که از پنجره می‌تابد برای فروغ و روشنایی بدون نقص اتاق کفاف نمیدهد، مخصوصا در سا‌عتها شب که به هیچ وجه نور و روشنایی آفتاب نیست. منابع نورپردازی مازاد در اطراف پنجره به طور ماهرانه ای طرح نورپردازی شمارا بی نقص مینماید و تعادلی برقرار می‌گردد که سبب ساز زیبایی فضای شما در هر ساعت شبانه روز می گردد.

چیدانه قبلا شمارا با جهت های تابش فروغ و روشنایی طبیعی و تاثیر آن در معماری داخلی ساختمان آشنا نموده است.

 

 

 

لامپ های دفنی در نورپردازی

چراغ های ظرف ای که طولانی تر با اسم لامپ های دفنی شناخته می گردند، به جرأت می اقتدار خاطرنشان کرد دو‌مین منابع نوری میباشند که مردم برای فروغ و روشنایی و امروزی کردن منزل هایشان به سراغ آن‌ها میروند. یک کانال از چراغ های دفنی به نشر نور و روشنایی در یک فضای وسیع و راءس فضایی که نوروروشنایی چراغ های دیواری نمیرسد، امداد مینماید.

 

 

 

با این وجود، یک کانال از چراغ های دفنی تمام چیزی وجود ندارد که شما برای یک طرح نورپردازی متعادل نیاز دارید. اعتنا فرمایید که‌این گوشه و کنار در کنار پنجره ها، مشتمل بر یک لامپ آویزی، دیوارکوب ها و چراغ های هنری نیز می گردد. دست کم سه لایه نورپردازی از نوع های مختلف و در مکان های گوناگون، سایه های شدید را حذف و شم درخشش به گوشه و کنار بیش تر مینماید که سبب ساز می‌شود مبلمان در چیدمان داخلی به شایسته ترین فیس چشم شود.

 

مقاله پیشنهادی: گونه های چراغ ها و نحوه های نورپردازی در چیدمان داخلی

 

 

 

چراغ های خطی برای نورپردازی فضاهای داخلی

نورپردازی خطی درصورتی که به صدق مصرف شود، کاربردی و قشنگ میباشد – مخصوصا برای آشپزخانه. همان گونه که پیش از این 12 رویکرد برای نورپردازی آشپزخانه با لامپ‌های LED به شما توصیه دادیم، چراغ های دفنی یک نوروروشنایی کلی میدهند البته ممکن میباشد برای فروغ شمارنده کافی نباشند. نورپردازی سقفی زاویه دار در امتداد یک خط قادر است دقیقا نور و روشنایی موضعی ما یحتاج شمارا آماده نماید. چراغ های پایین کابینت نیز همین اثر را دارا هستند.