سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بلندی لوستر لابی

 

دسته های لوستر لابی 2018

لوستر لابی : در‌حالتی که به‌دنبال پباده سازی دکورا سیون لابی می‌باشید، مطلقا به بخشی می‌رسید که پای نور و روشنایی به اواسط میآید. شایسته ترین پباده سازی های لابی در تمامی جهان، بخش اعظم جذابیت خویش را وام دار گونه و معیار نورپردازیشان میباشند. به بیان بی آلایش میتوان اعلام‌کرد که نورپردازی در‌این فضاها علاوه بر نقش اصلی که تولید نوروروشنایی میباشد بالاتر میرود و تحت عنوان یک فاکتور اصلی در پباده سازی دکور بیان می‌شود. تعیین مطلوب لوستر در لابی میتواند سبب جذابیت چیدمان شود و این یعنی چنانچه بخواهیم یک دکور خوشگل ساخت کنیم، نباید نقش لوستر را دست ذیل بگیریم. برای یافتن شایسته ترین آیتم از در بین لوسترها برای لابی بایستی به تعدادی نکته حائض اهمیت تحت اعتنا داشته باشید که پیرو به آن‌ها خوا‌هیم پرداخت.

 

 

 

 

جدیدترین مدل لوستر

بلندی لوستر لابی

 

لوستر لابی معمولا با اعتنا به طول زیاد سقف های لابی در طول بالا نصب میگردند. به علت طول بالای سقف لابی ها میتوان طول لوستر ها را طولانی تر گرفت. به صورت کلی، لوسترهایی که در لابی ها نصب می‌شوند، قد بلندی داشته و که از یک تا یک سری متر میرسند. نسبتاً تا هر حدی که ایراد سرگیر شدن به وجود نیاید، می قدرت طول لوستر را زیاد در حیث گرفت.

 

 

 

 

 

تعداد لوستر لابی

 

تعداد لوستر به فضای شما بستگی دارااست یعنی برای پر‌نور کردن فضای لابی چندین چراغ لازم میباشد. ممکن میباشد در یک لابی کوچک یا این که میانگین بتوان از یک لوستر به کار گرفت، البته در لابی های وسیع خیس بایستی تعداد لوسترها ارتقا بخشید تا تمامی دور و اطراف را پر‌نور کرد. اما زیاد بودن لوسترها هم خوب وجود ندارد. همینطور بایستی مسافت فی مابین دو لوستر هم صحیح در حیث گرفته شود.