سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اهمیت روشنایی پردازی در دکورا سیون خانه !

جدیدترین مدل لوستر

اهمیت روشنایی پردازی در دکورا سیون خانه !

مهم ترین قاعده برای فضای سرزنده، با نشاط و خوشگل، تولید یک نور و روشنایی خوب در فضا میباشد، ولی متاسفانه در بخش اعظمی از دکورا سیون های خانه به‌این نکته دقت نمیشود.البته چه گونه بایستی لوستر متناسب با چیدمان خانه را گزینش کنیم؟

 

کلیه چیز راجع به نوروروشنایی !

همانطور که اشاره کردیم مهم ترین قاعده برای فضای سرزنده، با نشاط وزیبا، تولید یک فروغ خوب  در فضا میباشد.گزینش فروغ و روشنایی مطلوب در دور و اطراف سبب زیباتر چشم شدن دور و بر و شی ءها مو جود در آن، مانند مبلمان ،اکسسوری ها و …. می‌گردد.با سیستم نورپردازی منظم، فضای معاش شما فضایی بسیار جذاب خواهد شد بخشها فعال مفیدتر خواهند بود و فضای سالمتری خواهید داشت و به این ترتیب کیفیت بالاتری از معاش را تجربه خواهید کرد.البته چه گونه می بایست این عمل را انجام دهید و لوستر و نوروروشنایی مطلوب هر دور و اطراف را می بایست به چه شکل گزینش کنیم؟ همینطور بخوانید :خطاها رایج در چینش خانه چه چیزی است؟

 

 

 

نوروفروغ پردازی لایه ای

 

 

اولی چیزی که می بایست بدانید این میباشد که هنگام پر‌نور کردن منزل خویش، نسبتاً هر حیطه معاش نباید با یک عنصر فروغ و روشنایی همگانی پر‌نور شود.بخش ها با تلاش های متفاوت به وسیله موادتشکیل دهنده نور و روشنایی متعدد پر‌نور میشوند.برای مثال، علاوه بر یک مبداء نور و روشنایی همگانی در آشپزخانه، بایستی منشا دیگری نیز بالای میز غذاخوری قرار گیرد همینطور، در اتاق نشیمن، فضای غذاخوری و گوشه و کنار حریم تلویزیون بایستی با استعمال از نوروفروغ های متفاوت پر‌نور شود. چراغ ها ،لامپ های رو میزی، آباژورها تمامی وهمه نورهای قابل قبولی برای فروغ و روشنایی پردازی لایه ای میباشند.

 

هالوژن ها و ساخت فروغ متعادل وبرابر

 

 

در حالتی که به اندازه کافی روشن بخت نیستید که در یک منزل با سقف بلند معاش فرمایید، هالوژن ها یک چاره عالی برای شما می باشند. در شرایطی که شما در منزل ای با سقف میانگین مانند اکثر سوئیت ها در شهر گذران زندگی می کنید.ما میتوانیم با به کار گیری از هالوژن ها نورپردازی متعادل و برابر در دور و اطراف داشته باشیم .