سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات مهم نورپردازی اتاق خواب طفل

جدیدترین مدل لوستر

ورپردازی اتاق خواب خردسالان یک کدام از مورد ها مهم در اتاق خواب آن‌ها است که‌این نورپردازی علاوه بر قشنگ سازی اتاق بایستی امنیت و تصدی خاطر بچه را تامین نماید.

اتاق نوباوه یکی‌از مهمترین و تاثیرگذارترین فضاهای منزل برای طفل میباشد. این دور و اطراف بر روی خلق و خوی و خو، حالات، خوی، خواب و سالم طفل تاثیر متعددی می‌گذارد. یکی‌از مورد ها بسیار مهم و اساس ای در زمینه‌ی اتاق خواب بچه، نورپردازی آن میباشد. نورپردازی اتاق خواب بچه و یا این که نوزاد علاوه بر زیباسازی اتاق، بر روی حس امنیت، کیفیت خواب و مورد ها زیاد دیگری تاثیر می‌گذارد. در نورپردازی اتاق نوباوه، مهم‌ترین و محوری ترین نکته، ادب نوباوه و ساخت محیطی برای خواب کیفیت عالی وی میباشد. این نکته در کلیه روند گزینش و اجرای نورپردازی بایستی نظر گردد. علاوه بر نورپردازی اتاق خواب نوباوه به موردها مهم و شالوده ای دیگری از قبیل کفپوش های منحصر به فرد (کفپوش اپوکسی)، پرده مطلوب اتاق خواب (پرده کرکره، پرده زبرا)، وسایل گرمایشی مطلوب نیز می بایست اعتنا گردد. در حالتی‌که که رغبت داشته باشید در رابطه این موضوعات اطلاعاتی بدست آورید، می‌توانید به مقاله‌ها دیگر جانور در تارنما ساختمون مراجعه نمائید.

 

 

نکات مهم نورپردازی اتاق خواب طفل

در پی می‌توانید نکات مهم و ضروری برای داشتن نورپردازی مطلوب اتاق خواب نوباوه را مشاهد نمائید.

 

امنیت

اولی رکن برای نورپردازی اتاق خواب نوباوه، محافظت امنیت آن میباشد. همه المان های نورپردازی می بایست دارنده کمترین خطر ممکن از برق گرفتگی تا خطر شکستن چراغ و یا این که تیزی و وارفته بودن نگه دارای های چراغ باشند. تا جای ممکن از آباژورهای ایستاده استعمال نکنید، به دلیل آنکه نوپا شما تخت‌گاز پرورش می‌کند و تا انتها نوزاد نمی ماند. وجود این وسایل خطر برق گرفتگی، شکستگی و زخمی شدن را ساخت می‌کند، پس بهتر از آنها در نورپردازی استعمال نکنید.

 

لامپ خواب مطلوب

استعمال از لامپ خواب برای اتاق نوپا رایج میباشد. از لامپ خواب برای کاهش خوف و دلهره بچه از ظلمات استعمال می‌گردد و در کنار آن، نباید مخل خواب طفل باشد. لامپ خواب انتخابی شما برای اتاق خواب کودکتان بایستی نوروفروغ بسیار ملایم و یکنواختی ساخت نماید و مهم خیس از تمامی، خویش لامپ خواب سبب دلهره و هراس نوباوه نشود.

 

در دست گرفتن نوروروشنایی محیطی

معمولا اتاق های خردسالان دارنده پنجره ای میباشد که فروغ و روشنایی طبیعی را به اتاق وارد می نماید. وجود روشنایی طبیعی در اتاق نوپا به اندازه موردها دیگر مهم و ضروری میباشد. عملکرد فرمایید اتاق خواب کودکتان دارنده پنجره باشد تا در ساعاتی از روز، نور و روشنایی و هوای جدید به درون اتاق نفوذ پیدا کند. در کنار این مورد ها، فروغ لامپ های خارج از منزل و یا این که مورد ها دیگر در شب، میتواند در شب و هنگام خواب نوباوه، اذیت کننده باشند. از این رو به کارگیری از پرده های دو لایه با دو ضخامت متفاوت سفارش میشود. با استفاده پرده ها میتوانید بسیار شل ترازو نور و روشنایی وارده از پنجره را در دست گرفتن فرمایید. با استعمال از این پرده ها میتوانید شدت نور و روشنایی در روز را نیز در دست گرفتن نمایید تا نوباوه شما در فیس حضور در اتاقش اذیت نشود. در دکورا سیون اتاق نوپا بایستی اعتنا فرمائید که نوروفروغ وارداتی از پنجره به طور بدون واسطه بر روی تخت او تابیده نشود، پس می بایست تهیه چینش و تخت خواب نوپا به طوری باشد که‌این نکته نیز رعایت شود.