سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لامپ های سقفی LED

جدیدترین مدل لوستر

نورپردازی از مباحث بسیار مهم و ولی گسترده در دکورا سیون و پباده سازی داخلی میباشد که تا به امروز نیز با مطالب مختلف در موردش کلام کردیم. البته به به عبارتی اندازه که در صنعت دکوارسیون تغییر تحول به وجود آمده نورپردازی نیز مسثتنا نبوده و ناظر تغییراتی شگرف و اما جالب بوده میباشد. یکی این تغییرات جور پباده سازی و دسته منشا نوری میباشد که به صورت های امروزی خیس و حتی هوشمند ارائه می‌شوند. سخن اینجانب در‌این مقاله درباره ی نوعی یگانه و مالامال مخاطب لامپ های سقفی میباشد که با معرفی مثال های متفاوت به آن میپردازم.

 

لامپ های سقفی LED

 

همگی ما با گونه های لامپ های LED، نسل تازه نوروفروغ ها شناخت داریم البته شاید با مثال های نو آن و کارآیی متفاوتی که دارااست بیگانه باشیم. لامپ های سقفی توکار و روکار در همین مدل قرار می‌گیرند که پیرو آنها را معرفی می‌کنم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لامپ های توکار

 

کاربرد این لامپ ها در سقف تلاش و زیبایی را درکنار هم برای شما به وجود می‌آورد. درصورتی که پیش خیس از اشکال آویزها و لوسترها برای نورپردازی سقف استعمال می کردید در دو موقعیت میتوانید این لامپ ها را جایگزین. یک موقعیت وقتی میباشد که سقف شما طول کوتاهی دارااست و به جهت مشاجره های ارگونومی و رعایت دست کم طول قابلیت و امکان نصب لوسترها و آویزها را ندارید. وضعیت دوم در مواردی به وجود می‌آید که شما نیاز به یک نورپردازی همگانی و کلی برای سقف خویش دارید در حالی که لوسترها نورپردازی تاکیدی برای یک محدوده مختص را تعریف‌و‌تمجید می‌کنند.

 

این لامپ ها در گونه های مربع و گرد ارائه میگردند که در تمام فضاهای اداری، تجاری و مسکونی قابل استعمال می‌باشند. علت اسم گذاری آنها این میباشد که مبداء نوری تماما در سف قرار گرفته و هیچ قسمتی از آن چشم نمیشود. این دستور سبب ساز گردیده که شما بتوانید در اکثر سبک های دکوراسیونی از آنها منفعت ببرید. مانند برخی از تصاویر بالا میتوانید ببینید که نصب آنها یک نورپردازی خطی و شیک را به شما ارائه میدهند. نورهای پنهان پایین کابینت ار پرکاربردترین مصارف این لامپ ها در منازل میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

لامپ های سقفی روکار

 

این تیم هانند به عبارتی مجموعه پیشین میباشد با این تفاوت که مرجع فروغ و روشنایی روی سطح سقف قرار گرفته و قابل روءیت میباشد. با قرار دریافت کردن مرجع نوروفروغ بر روی سقف و در سود زیر خیس وارد شدن آن ترازو فروغ تابشی نیز میتواند اضافه باشد. این خصوصیت سبب می‌شود که شما تنوع متعددی از طرح ها و گونه را نسبت به تیم قبل داشته باشید ولی شاید نتوانید در تمامی سبک ها از آن منفعت ببرید و می بایست با اعتنا بیش تری آن را تعیین فرمایید. از مزیت های دیگر لامپ های سقفی روکار این میباشد که نورپردازی کلی و یک نواختی را در اطراف به وجود میاورد.

 

مانند مثال های بالا، این تیم در اکثر فضاها مانند آشپزخانه، نشیمن، اتاق خواب و توالت کارآیی خواهند داشت. لامپ های سقفی روکار در گونه های نورهای آفتابی، مهتابی و همینطور گونه های هوشمند و قابل در اختیار گرفتن ارائه می‌شوند که شما متناسب با فضای خویش از آن فایده می‌برید. به صورت کلی جدای سبک دکوراسیونی امروزی، کلاسیک و ... که دارید این لامپ ها دور و بر را مدرن خیس و مختص خیس نشان می‌دهند.