سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از چه سایزی از لوستر برای خانه خویش به کار گیری کنیم؟

 جدیدترین مدل لوستر

از چه سایزی از لوستر برای خانه خویش به کار گیری کنیم؟

لوستر ها سایز های متفاوتی دارا هستند که متناسبت با دکورا سیون شما تعیین می‌شوند.در تالار های وسیع می بایست از لوستر های پهناور و در تالار های کوچک ار لوستر های کوچک بهره مند شد چون لوستر نمای بسیار زیبایی به تالار شما می‌دهد و می بایست اندازه مطلوب باشد و در صورتی‌که کوچک خیس از سایز استاندارد باشد در فضای منزل گم می‌گردد.در صورتی سقف خانه شما کوتاه میباشد از لوستر های اسپرت استعمال فرمائید و در حالتی که سقف بزرگی دارید از لوستر های اویز و بلند استعمال شود.

 

بدین نکته نیز اعتنا نمایید که لوستر خویش را کجای خانه می‌خواهید قرار دهید و نسبت به ان لوستر را گزینش فرمائید که با ان هماهنگی داشته باشد.

 

 

 

3 نکته برای تعیین سایز مطلوب لوستر

1-برای اتاق هایی که کوچک‌ خیس از 3*3 میباشد، می بایست لوستری با پهنا 43*50 باشد

 

2-برای اتاق هایی که حدود 3*3 میباشد، می بایست لوستری با پهنا 53*70 داشته باشید

 

3-برای اتاق هایی که حدود 4.5*4.5 میباشد، می بایست لوستری با پهنا 63*82 داشته باشید

 

 

 

برای تعیین لوستر به دکورا سیون توجه نمایید

بایستی اعتنا داشته باشید که لوستر هایی به سبک فلزی،کریستالی،چوبی و ... موجود است که متناسب با سبک ان خانه نظیره فانتزی،لاکچری،سنتی،سلطنتی،اسپرت و ... استعمال می شود و رنگ های متعددی هم برای تعیین موجود است که می‌توانید به دلخواه رنگ خویش را تعیین فرمائید که هیچ محدودیتی امروزه لوستر ها در رنگ ندارند.

 

چنانچه می خواهید برای اشپزخانه خویش لوستر بخرید همت فرمایید لوستر هایی کهلامپ ان ها رو به ذیل میباشد خریداری نمائید و نور و روشنایی کافی را داشته باشد تا تمام اسپزخانه شمارا نوروروشنایی نتیجه ها از لوستر تامین نماید.

 

البته در حالتی که می‌خواهید برای اتاق خویش لوستر تنظیم نمایید چراغ ها ی افزایشی را انتخب نمائید تا با نور و روشنایی کمتری که داراست ارامش بیشتری به اتاق خواب شما بدهد.

 

 

 

نکاتی که بایستی در رابطه تعیین لوستر بدانید

در‌حالتی که منزلی امروزی دارید بایستی از لوستر های کوچک و اسپرت به کار گیری نمایید که بیش تر جلوه زیبایی دارا هستند وروشناییان ها کمتر میباشد و طولانی تر از مال فلز و چوب میباشند.البته در شرایطی‌که منزل ای سنتی و کهن خیس دارید به شما توصیه می شود از لوستر های کلاسیک و پهناور خیس به کار گیری فرمائید تا فضای شمارا پر‌نور خیس نماید. ولی از دسته های دیگر لوستر هم مثل دسته کریستالی که بسیار پرطرفدار میباشد هم می توانید به کار گیری نمائید.

 

در صورتی سقف خانه شما تزئین شده‌است و گچ بری گردیده شما بایستی لوستری بی آلایش گزینش فرمائید تا از سروصدا زیاد کاسته شود.